غربی‌ها با ابزار رسانه‌ای جای ظالم و مظلوم را عوض می‌کنند
کد خبر: 4053606
تاریخ انتشار : ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۲

 غربی‌ها با ابزار رسانه‌ای جای ظالم و مظلوم را عوض می‌کنند

امام‌جمعه مهاباد گفت: ابزار رسانه‌ای در جهان غرب نیز تحت امر سیاست‌های استکباری جهان غرب قرار دارد و با به راه انداختن جنگ رسانه‌ای جای ظالم و مظلوم را عوض کرده و ضوابط حقوق بشری را نادیده می‌گیرند.

 عبدالسلام امامی امام جمعه مهابادبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، ماموستا عبدالسلام امامی، امام‌جمعه مهاباد ۹ اردیبهشت در خطبه‌های نماز جمعه این هفته مهاباد ضمن گرامیداشت فرا رسیدن روز قدس اظهار کرد: کشورهای غربی در حالی دم از حقوق بشر می‌زنند که در مسائل مربوط به مسلمانان روزه سکوت گرفته و سیاست دوگانه‌ای دارند.

وی افزود: ابزار رسانه‌ای در جهان غرب نیز تحت امر سیاست‌های استکباری جهان غرب قرار دارد و با به راه انداختن جنگ رسانه‌ای جای ظالم و مظلوم را عوض کرده و ضوابط حقوق بشری را نادیده می‌گیرند.

امام‌جمعه مهاباد ادامه داد: امروزه با آغاز جنگ اوکراین تمام رسانه‌های غربی با قدرت تمام وقایع این جنگ را پوشش می‌دهند اما در برابر جنگ یمن و ظلم چندین ساله صورت گرفته برعلیه مردم مظلوم فلسطین سکوت کرده‌اند.

وی عنوان کرد: استکبار جهانی تنها به سانسور رسانه‌ای مظلومیت مردم فلسطین بسنده نکرده و با گستاخی تمام دفاع مردم فلسطین از سرزمین آباد و اجدادی خود را اقدامی تروریستی می‌دانند.

ماموستا امامی تصریح کرد: متاسفانه برخی کشورهای اسلامی نیز در ظلم کردن بر علیه فلسطین با کشورهای غربی هم‌صدا شده‌اند که امروز با عادی‌سازی روابط‌ کشورهای اسلامی با رژیم صهیونیستی این رژیم گستاخ‌تر شده است.

وی گفت: رفتار سران کشورهای اسلامی در تضاد با منافع مسلمانان بوده و نیاز است که آنها در رفتار خود تجدیدنظر کنند چرا که میادین جنگ در کشورهای منطقه نتیجه اعتماد و مذاکره به اسکتبار جهانی است.

 

انتهای پیام
captcha